Často kladené otázky

4. Bývam v meste s 13 000 obyvateľmi a rád/rada by som si tu otvoril/a pobočku NATURHOUSE. Bude tu dostatočný obchodný potenciál?

Áno. Pre menšie mestá máme pripravený tzv. mikrokoncept, ktorý dosahuje prevádzkovú nulu už pri veľmi nízkych obratoch. Pre majiteľa, ktorý zároveň v predajni pracuje ako výživový poradca, sa tak ponúka možnosť zaujímavých zárobkov, záleží len na Vašich schopnostiach a odhodlaní.

3. Aký je postup pri otvorení novej pobočky NATURHOUSE?

Záleží nám na tom, aby mal každý franchisant maximum informácií pre rozhodovanie o svojej investícii. Preto sa na prvej schôdzke budeme venovať metóde NATURHOUSE, vysvetlíme obchodný model, ukážeme si vzorové kalkulácie a určíme vhodnú lokalitu pre otvorenie obchodu. Potom, čo sa franchisant rozhodne s nami začať podnikať, sa spravidla zídeme v danom meste a spoločne si vytipujeme vhodné lokality pre umiestnenie obchodu. Nasleduje podpis franchisingovej zmluvy, uzatvorenie zmluvy o nájme (ak franchisant nepodniká vo vlastných priestoroch) a rekonštrukcia a vybavenie predajne. Medzitým vyberieme zamestnancov a preškolíme ich v našom školiacom centre v Českých Budejoviciach. Celý proces je možné zvládnuť aj za menej ako štyri týždne.

2. Čo získam ako franchisant, ak sa rozhodnem zapojiť do NATURHOUSE?

Samozrejmosťou je u nás nadštandardná podpora franchisantov pri rozjazde prevádzkarne i po celú dobu našej spolupráce. Poradíme Vám s výberom vhodnej kalkulácie a pomôžeme v rokovaní o nájomných podmienkach, poskytneme detailnú kalkuláciu investície s ohľadom na danú lokalitu, odovzdáme Vám kompletný zoznam odporúčaných dodávateľov, ktorí dokážu vybudovať predajňu „na kľúč“ kdekoľvek na Slovensku. Pomôžeme Vám aj s výberom zamestnancov a zadarmo ich zaškolíme v našom školiacom centre v Českých Budejoviciach. Máme k dispozícii profesionálny tím hlavných dietológov, ktorí pravidelne navštevujú aj naše pobočky, strážia kvalitu práce a pomáhajú identifikovať slabé miesta a pracovať na ich zlepšení. Pre všetkých zamestnancov a franchisantov usporadúvame niekoľkokrát do roka tematické workshopy, na ktorých sa snažíme neustále zvyšovať ich kvalifikáciu, informovať ich o novinkách, trendoch na trhu, marketingových aktivitách a pod.

Další dotazy