Nová výchova vo výžive
Hľadáte zmysluplnú náplň života? Chceli by ste pracovať s ľuďmi, pomáhať im a súčasne mať nadpriemerný príjem? Premýšľali ste o podnikaní?
Začnite podnikať v preverenej a osvedčenej franchisingovej sieti! Medzi samotnými podnikateľmi – franchisantmi NATURHOUSE našli úspešné uplatnenie učitelia, lekári, zdravotné sestry, poisťovací a realitní makléri, ale tiež zamestnanci z mnohých ďalších odborov. Inšpirujte sa príbehmi našich franchisantov.
Obsah stránky
NATURHOUSE, celosvetová sieť výživových poradní s vedúcim postavením v Českej republike, na Slovensku i v zahraničí, sa stala hlavným partnerom Výstavy pre podnikanie a franchising pre rok 2012.
Master-franchisant NATURHOUSE pre Českú republiku a Slovensko, Jan Gonda, hovorí v rozhovore pre Franchising TV o španielskom koncepte NATURHOUSE, ktorý je svetovým lídrom v oblasti zdravého životného štýlu, výživy a dietetiky.
1. Výživový poradca – majiteľ
Ničoho sa nebojte, vaša nová kariéra práve začína! Ak sa rozhodnete stať výživovým poradcom, kompletne vás preškolíme v oblasti dietetiky, zdravej výživy, predaja a pod. V priebehu celej spolupráce vás budeme zadarmo zoznamovať s novinkami v odbore a pravidelne usporadúvať praktické semináre. Vy si vybudujete vlastnú výživovú poradňu, v ktorej budete pracovať na pozícií výživového poradcu.
Určené predovšetkým pre tých, ktorí chcú začať podnikať, majú blízko k zdravému životnému štýlu a majú radi kontakt s ľuďmi.
2. Investor
Franchisant zainvestuje do vybudovania výživovej poradne a najíma si zamestnancov na odborné pozície výživového poradcu a asistenta predaja.
Tento model je určený tým, ktorí už podnikajú alebo sú zamestnaní a hľadajú vlastnú možnosť, kam investovať svoje financie a ďalej ich zhodnocovať.
Podľa veľkosti lokality, v ktorej bude vaša pobočka NATURHOUSE pôsobiť, máme pripravené dva koncepty:
1. Štandardný koncept je určený pre mestá s 20 000 a viac obyvateľmi.
2. Mikrokoncept pre mestá s 10 000 – 19 000 obyvateľmi.
Pre mestá s min. 20 000 obyvateľmi.
Obchodná jednotka je rozdelená na predajnú časť a dietetickú poradňu.
Aká je ideálna veľkosť predajne?
28 m2 a viac.
Kde výživovú poradňu otvoriť?
1. V obchodnom centre.
Výhody: Stabilná návštevnosť, nezávislosť na počasí a ročnom
období.
2. Na frekventovanej lokalite v centre mesta.
Výhody: Jednoduchšie nájomné zmluvy, možnosť prispôsobiť otváraciu
dobu.
Aká je počiatočná investícia?
Investícia začíná od 16 100 €, ale môže dosiahnuť aj 46 000 €. Výška investície sa odvíja od nutných stavebných úprav, výšky nájmu a pod. Výživové poradne otvárané v obchodných centrách vyžadujú spravidla vyššiu investíciu. Táto čiastka je konečná a je v nej započítaný i počiatočný rozvoz tovaru, nájom, kaucia a finančná rezerva na prvé mesiace prevádzky.
Kedy môžem očakávať prevádzkový zisk a návratnosť investície?
Výživové poradne spravidla dosahujú prevádzkový zisk počas 2 – 6 mesiacov a návratnosť investície do 2 – 3 rokov. Výnimkou ale nie sú ani pobočky NATURHOUSE s návratnosťou kratšou ako 1 rok.
Pre mestá s 10 000 – 19 000 obyvateľmi.
Predajňa je rozdelená na čakáreň a výživovú poradňu.
Kde výživovú poradňu otvoriť?
Na frekventovanej lokalite v centre mesta.
Aká je počiatočná investícia?
Investícia začína od 11 200 €. Táto čiastka je konečná a je v nej započítaný počiatočný rozvoz tovaru, nájom, kaucia a finančná rezerva na prvé mesiace prevádzky.
Kedy môžem očakávať prevádzkový zisk a návratnosť investície?
Predajne typu „mikro“ spravidla dosahujú prevádzkový zisk počas 1 – 3 mesiacov od otvorenia a návratnosť investície do 1 – 2 rokov.