Nová výchova vo výžive
18.05.2015 | košice:dnes
Lepok jesť musíme – konštatuje väčšina ľudí, ktorých sa opýtate čokoľvek o pšenici či lepku. Ale prečo? Neexistuje totiž pádny dôvod. Naopak, dôvodov, prečo ho nejesť, je oveľa viac.
16.03.2015 | košice:dnes
Pojem "pitný režim" snáď uznáva každý a nerešpektuje takmer nikto. Jeho dodržiavanie je dôležité bez ohľadu na to, či ste zdraví, alebo chorí, tuční alebo chudí. Piť treba pri športovaní aj pri odpočinku.
25.02.2015 | košice:dnes
Že je to všetko veľmi jednoduché. Tak ako sme sa učili v škole, že vdychujeme kyslík a vydychujeme oxid uhličitý. Táto činnosť prebieha v našich pľúcach. Ešte stále sme si nevysvetlili, ako dýchame.
12.02.2015 | košice:dnes
Model alebo chemický prístup. Ak sa vyberieme na "boj" s našou chorobou liekmi, tak máme na výber iba 3 druhy liečby: chemické lieky, ožarovanie a operáciu.
09.10.2014 | mesacnikpodnikanie.sk
Tibor Antony s manželkou Vierkou prevádzkujú dve dietologické poradne v Košiciach. Spoločné podnikanie ich, ako rodinu, stmelilo.
25.09.2014 | podnikajte.sk
Na konci októbra sa v Bratislave uskutoční 2. ročník Výstavy pre podnikanie a franchising. Medzi vystavovateľmi nebude chýbať úspešný medzinárodný koncept siete výživových poradní NATURHOUSE.
09.09.2014 | franchising.cz
Miroslav a Adina Alfery vedou pod značkou Naturhouse dvě pobočky, jednu na Budějovické v Praze a druhou v Kladně. Do podnikání je přivedla nespokojenost v zaměstnání.
11.08.2014 | studentskéfinance.cz
Osvědčeným značkám věří podle odborníků stále více podnikatelů. Během posledních čtyř let se v České republice zvýšil počet franšízových konceptů o 69 projektů. Vyplývá to z dokumentu Franchising Report 2013, který zpracovala poradenská společnost Profit system.
03.07.2014 | firemnifinance.cz
Osvědčeným značkám věří podle odborníků stále více podnikatelů. Během posledních čtyř let se v České republice zvýšil počet franšízových konceptů o 69 projektů.
Olga Mikovičová
Franchising NATURHOUSE
Založení vlastní výživové poradny NATURHOUSE vnímám jako možnost mít z práce zase radost. Toho se mi v zaměstnání nedostávalo. Vypráví paní Olga...
Záleží nám na tom, aby mal každý franchisant maximum informácií pre rozhodovanie o svojej investícii. Preto sa na prvej schôdzke budeme venovať metóde NATURHOUSE, vysvetlíme obchodný model, ukážeme si vzorové kalkulácie a určíme vhodnú lokalitu pre otvorenie obchodu. Potom, čo sa franchisant rozhodne s nami začať podnikať, sa spravidla zídeme v danom meste a spoločne si vytipujeme vhodné lokality pre umiestnenie obchodu. Nasleduje podpis franchisingovej zmluvy, uzatvorenie zmluvy o nájme (ak franchisant nepodniká vo vlastných priestoroch) a rekonštrukcia a vybavenie predajne. Medzitým vyberieme zamestnancov a preškolíme ich v našom školiacom centre v Českých Budejoviciach. Celý proces je možné zvládnuť aj za menej ako štyri týždne.
Áno. Pre menšie mestá máme pripravený tzv. mikrokoncept, ktorý dosahuje prevádzkovú nulu už pri veľmi nízkych obratoch. Pre majiteľa, ktorý zároveň v predajni pracuje ako výživový poradca, sa tak ponúka možnosť zaujímavých zárobkov, záleží len na Vašich schopnostiach a odhodlaní.
NATURHOUSE je silná a stabilná medzinárodná značka, ktorá za viac ako 20 rokov existencie dokázala, že naša unikátna metóda a obchodný model fungujú po celom svete. Navyše ide o perspektívne odvetvie, kedy sa stále viac ľudí začína orientovať na „zdravý životný štýl“, základom ktorého je vyvážený jedálniček. Za 5 rokov fungovania na slovenskom trhu sme otvorili 12 franchisingových predajní, vďaka čomu sme tiež rozšírili povedomie o značke medzi spotrebiteľmi. NATURHOUSE sa pravidelne umiestňuje medzi Top100 franchisingovými konceptami na svete, ktorý vyhlasuje aj prestížny portál Franchise Direct.